שיווק העסק

שיווק עסק נעשה בדרכים שונות – דרכים עקיפות ודרכים ישירות. הדרך הישירה – היא הפקת קמפיינים של פירסום במדיות השונות – אינטרנט, עיתונות, רדיו, טלויזיה, שילטי חוצות ועוד. הדרכים העקיפות הן הפצת השירות או המוצר באמצעות חבר מביא חבר, מפה לאוזן, באמצעות הפצת מסרים בבלוגים, פורומים, אינדקסים ועוד.

אחד האמצעים החשובים להפצת עסק הוא באמצעות סרט תדמית. סרט תדמית לעסק מציג את העסק באמצעות מספר חושים – הראייה, השמיעה, הרגש. סרט תדמית איכותי יכול לשווק את העסק בכמה היבטים בפני הלקוח הפוטנציאלי:

  1. היכרות עם העסק ועם הערכים שלו – ניתן להציג באמצעות סרטי תדמית תכונות כגון: אמינות, יושרה, שירותיות, חדשנות, יצירתיות וכו'.
  2. היכרות עם המוצר או השירות שהעסק מספק – הצגת המוצר/שירות בסרט תדמית שיגרום ללקוח הפוטנציאלי לחשוב שהוא ממש ממש צריך את המוצר הזה.
  3. היכרות הלקוח עם מגוון המוצרים והשירותים שהעסק מספק.
  4. סרט תדמית יכול לחזק מותג – כמו פרסומות לקוקה קולה למשל.
  5. סרטי הדרכה – מגוון סרטים המופצים במטרה להסביר איך להפעיל את המוצר.

כדי שסרט התדמית יגיע למקום הנכון, על כל עסק לחקור היטב מיהם הלקוחות שהוא רוצה להגיע אליהם. לחשוב היטב איך הוא מגיע אליהם ומה יגרום להם לרצות את המוצר או השירות. ישנם סרטי תדמית המופצים במיילים, קבוצות בפייסבוק, טוויטר או לינקדאין שבהן חברי הקבוצה ממליצים על המוצר, או להפך מכפישים אותו. ועל כן, בעל עסק חייב להיות מעורב בקבוצות אלו על מנת לשווק עצמו. וזו למעשה הדרך העקיפה לשיווק העסק. לוקח זמן והיא מופצת בטפטופים. אבל לאחר תקופה אין ספק שיכולה להיבנות לעסק תבנית ושם מותג מאוד חזק.

למידע נוסף על סרטי תדמית ניתן ליצור קשר כאן