פירסום העסק

עסקים רבים עומלים רבות על מציאת הנוסחא – כיצד להגדיל את העסק, את מכירותיו וכמובן בסופו של דבר את רווחיו. לצערינו ולצערם של כל העסקים – אין נוסחת פלאים. יש מגוון של פעולות שצריך לעשות על מנת להפיץ את העסק: מבניית אתרים שישווקו את העסק, להפצה ברשתות חברתיות, חבר מביא חבר, פירסום ברדיו, טלוויזיה, עיתונות שלטי חוצות, פירסום באינטרנט ועוד ועוד.

מדיות הפירסום הן רבות ומורכבות. על מנת להגדיל את העסק עליך לבצע פילוח שוק ולהבין מיהו קהל היעד שלך. למשל – אם קהל היעד שלך הוא אנשים מבוגרים בגיל – ייתכן שפירסום בעיתונות יכול להיות נכון עבורם. מצד שני, אם מדובר על קהל יעד צעיר, מאוד כדאי להשקיע בפירסום באינטרנט, פירסום והפצתם של סרטי תדמית ברשתות חברתיות כגון: פייסבוק, לינקדאין, YOUTUBE, טוויטר וכדומה.

כדי להגדיל את רווחיו של העסק, חובה על בעל העסק לחשוב איך הוא מביא מאסות של אנשים שיקנו קצת או להביא מעט אנשים שיקנו הרבה. תלוי כמובן מהי מהות העסק ובמה הוא עוסק – מכירת שירותים, מוצרים וכו'. פירסום עסק הוא הוצאה גדולה, בפרט עבור עסקים קטנים ועל כן יכולות הפצת העסק פעמים רבות קשורות ליכולות הפירסום והתקציב שלו.

עסקים רבים כיום עוסקים בקידום אתרים בגוגל היות וזהו מנוע החיפוש העיקרי עימו משתמשים אנשים בכל מקום. השקעה בפירסום בגוגל יכולה להניב תוצאות ובהחלט להחזיר את ההשקעה. עם זאת, חייבים לדעת לעשות זאת נכון ועל כן לפנות לחברה המתמחה בכך.

לעסקים העוסקים בתחום טכנולוגי מומלץ להפיץ סרטי הדרכה שיכולים לסייע בשני היבטים: האחד, להסביר למשתמש כיצד להפעיל את המוצר שלרוב הוא מורכב ובעל פונקציות רבות כגון טלפונים סלולריים, אייפדים למיניהם וכו. ההיבט השני, הוא פירסום החברה. חברה המפיצה סרטי הדרכה תיתפס כחברה המשקיעה בלקוחותיה ורוצה להעניק להם שירות טוב ועל כן חווית המשתמש תהיה טובה ונעימה.

לסיכום, כדי להצליח, בעל עסק חייב לחשוב מחוץ לקופסא או להעסיק עובדים שיעשו זאת עבורו.