למה צריך סרטי תדמית

בעבר דרכי השיווק היו די מוגבלות והסתכמו בעיקר בשליחת דיוור לתיבות הדואר, פרסום בעיתונות, פרסום בטלוויזיה וכו', ובשנים האחרונות מאז שרשת האינטרנט פרצה לחיינו בסערה ישנן עוד דרכי שיווק נוספות מהן: גוגל, פייסבוק, ועוד, אך ככל שהשיווק והאפשרויות השונות שלו רק מתרבות כך גוברת התחרות והיום בשביל להיות ייחודי צריך לתת ללקוח משהו אחר בכדי שירצה לסגור אתנו עסקה, משהו בדמות סרט תדמית שימחיש ללקוח מה אנו מציעים ומה השירות שלנו.

מי צריך אותם?

כל עסק צריך סרטי תדמית אם הוא רוצה למתג את עצמו כעסק רציני ומקצועי. סרט תדמית הוא סרט אשר בזמן קצר יחסית צריך לתפוס את עין הצופה בו ולגרות אותו להמשיך לצפות. סרט כזה צריך בתמציתיות יחסית להעביר את המסר העיקרי וצריך להסביר לצופה בו בדיוק מהם תחומי העיסוק של העסק הספציפי ולמה כדאי לפנות דווקא אליו ולא אל המתחרים האחרים. סרטי תדמית באופן כללי חייבים להסתיים בקריאה לפעולה כלשהיא, אם זה יצירת קשר, השארת פרטים וכו' בתנאי שהם מיועדים למכירת שירות או מוצר כלשהוא.

אילו סוגי סרטים יש?

ישנם סרטי תדמית אשר כל ייעודם הוא למכור מוצר או שירות ספציפי והם צריכים לשכנע את הצופה בהם להתקדם לכיוון שגירת עסקה. סוג אחר של סרטי תדמית הוא סרטים המיועדים לצפייה של משקיעים שרוצים לגייס, וסרטים כאלו צריכים לדבר על העסק, הריווחיות שלו, מי הם אלו המנהלים אותו ומהו הניסיון שלהם, וכל דבר אחר שיגרום לאמון של המשקיעים ויגרום להם לפתוח את הארנק. בשביל להפיק סרט איכותי צריך לפנות לחברה המתמחה בהפקת סרטי תדמית וישנם בשוק חברות רבות המציעות מספר אפשרויות במגוון מחירים שונים