אנימציה כאלמנט שיווקי

חברות פירסום שוקלות רבות מהי הדרך הנכונה לשווק עסק, באיזו צורה להקים לו קמפיין ומה הכי נכון עבורה ברמה המיתוגית. בחירת אופיו של סרט תדמית קשורה לבעל העסק, לרצונותיו וצרכיו. עם זאת, חברת פירסום מקצוענית צריכה לגרום לו להבין מה נכון עבורו להמליץ לו על הקמפיין שיניב לו הכי הרבה תהודה מצד קהל לקוחותיו – הן הקיימים והן הפוטנציאליים.

חברות פירסום רבות בוחרות בהפקת סרט תדמית בסרט אנימציה. הבחירה בין צילום חי של אנשים אמיתיים לבין אנימציה היא בחירה קשה. עם זאת, פעמים רבות לסרט תדמית הנבנה על בסיס אנימציה יש יכולת טובה יותר להצגה והסברה של נושאים מורכבים ומסובכים.

למה כדאי לבחור בסרטי תדמית בצורת אנימציה?
לעיתים סרט אנימציה מתאים יותר מכיון שהחברה מעוניינת למכור מוצר שעוד לא קיים, אך הוא נמצא בתהליכי פיתוח, החברה למעשה מעוניינת למכור את הרעיון, החלום. לעיתים באמצעות האנימציה קל יותר להסביר שירות בצורת סרטי הדרכה שהוא מופשט ולא מוחשי. לעיתים מדובר על מצבים בהם קשה מאוד לתעד ועל כן אנימציה מגשרת ומדלגת למעשה על קושי זה. בנוסף, באנימציה אין גבולות ליצירתיות שאפשר להפעיל, להמחשות, לדמויות ולצורות שניתן לעצב. ולסיום, אנימציה מצחיקה, מבדרת, ולרוב נחקקת בעיני הצופה מהר מאוד כי יוצרת בו עניין. ועל כן, חברות פירסום רבות משתמשות באלמנט זה.

עד כאן היו היתרונות לשימוש בעת הפקת סרטי תדמית לעסקים. עם זאת, ישנם גם לא מעט חסרונות.  סרט אנימציה מאוד מאוד מורכב לביצוע וליישום. ישנה כמות גדולה של נושאים אליהם צריך להתייחס בעת כתיבת תוכנית העבודה לסרט: אפקטים לסאונד, מוסיקה, קריינות, בחירת דמויות – איור שלהן, אביזרים והסביבה בה הן נמצאות והחלטה ומה הן עושות, כותרות שצריכות להופיע בסרט, צילומי מסך ועוד. הדבר המורכב בתיכנון סרט כזה הוא שהאנימטור צריך לדרום לכך שהדמויות ייראו נעות בסרט ולא אוסף של תמונות.

היות והפקת סרט תדמית בצורת אנימציה זה בהחלט דבר מורכב, חשוב לפנות למומחים בלבד.

למידע נוסף בנושא סרטי תדמית לעסקים, ניתן ליצור קשר כאן